Jiddu Krishnamurti – Jurnal

Jiddu Krishnamurti - Jurnal

“Am scris acest Jurnal ca un fel de note de calatorie […] dar nu l-am scris pentru a fi publicat. Descriu ceea ce am numit procesul – senzatia mea de a fi in afara lumii obisnuite, de a fi complet in pace si eliberat de conflict. Aceasta se intampla numai din cand in cand si evident este imposibil de descris cuiva care nu a experimentat niciodata aceste lucruri. Dar am incercat sa pun in cuvinte durerea reala si senzatia care insotesc constiinta elevata. Nu am intentionat sa ii ofer o nota romantica: daca duci un anumit tip de viata disciplinata, linistita, emani o anumita energie – acesta este un lucru dovedit stiintific – si aceasta influenteaza partea non-mecanica a creierului tau, astfel incat patrunzi intr-o noua dimensiune. Organismul fizic nu este capabil sa o atinga si de aici rezulta durerea. Nu sugerez ca fiecare ar trebui sa ajunga la aceasta stare, dar ar putea fi interesant pentru anumite persoane care mi-au urmarit gandurile si ideile sa cunoasca ce se intampla la un nivel mai personal.”

J. Krishnamurti (interviu in The Guardian)

*

“Jurnalul lui Krishnamurti este o comoara spirituala. Cuvintele lui ne ofera o deschidere catre spiritul intim al unei prezente cu adevarat remarcabile, poetica, plina de gratie, vasta precum cerul si minunat de inteleapta.”

Posted on June 9, 2013, in Herald, Invatatori si Maestri, Jiddu Krishnamurti and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

